dinsdag 27 mei 2008

Jip en Janneke.

Mijn stage week stond in het thema van Jip en Janneke. Dinsdag begonnen we met openpodium. Het liedje Ik ben Jip. Ik ben Janneke. was natuurlijk een groot succes. Alle kinderen hadden een donkere broek aan en een wit shirt. De jongens hadden een zwart Jip-hoofd uitgeknipt en de meiden een Janneke-hoofd. Dit was echt een geweldig gezicht. Ik ga nog proberen er een foto van bij te voegen. De ouders die kwamen kijken waren ontzettend trots op hun kinderen. En ik natuurlijk ook! Na twee dagen oefenen (vrijdag en maandag) hebben de kinderen een geweldig optreden neer gezet. Ook het versje Spin sebastiaan ging ontzettend goed. Daarna hadden Lou en Shanti nog een idee om een schaduwspel te doen met een verhaal van Jip en Janneke. Het was een groot succes!

Geen opmerkingen: